2015. február 9., hétfő

Bemutatkozás.



Dr.Szabó Júlia vagyok, foglalkozásomat tekintve gyógyszerész.

2004-ben végeztem és azóta is gyógyszertárban dolgozom.
Nagyon szeretem hivatásom minden oldalát, mert egyrészt nagy kihívás minden nap új emberekkel megismerkedni, meghallgatni őket, tanácsot adni a legjobb tudásom szerint és a legjobb érzés, ha sikerül elérni, hogy visszatér, idővel régi ismerőssé válik, mert sikerült segíteni.
Szakmai cikkeket tartalmazó blogom:  A gyógyszerész válaszol.




A másik oldal, ami az igazi szenvedélyem, a laboratóriumi munka.
Még 1 hónapja dolgoztam, mikor egy hölgy elpanaszolta, hogy mennyire nem tud mit kezdeni az arcbőrével, mert nagyon érzékeny. Addig-addig beszélgettünk, míg kitaláltam egy összetételt kimondottan az ő igényeihez, illatanyag, tartósítószer nélkül. Azóta is visszajár! Ez volt az első sikerélmény, az első lökés.
Azóta folyamatosan megtalálnak a kihívások, így lassan összeállt, majdnem egy egész termékcsalád, amit a rokonok, barátok teszteltek és segítettek a megfelelő finomításokat megtalálni. Imádom ezt csinálni; látni ahogy a különböző alapanyagokat a megfelelő arányban összekeverve, milyen finom állagú és ami a lényeg, milyen hatásos dolgok készülnek.
Szerencsére nem csak a kísérletező kedvet kaptam, hanem végzettségemnek köszönhetően a megfelelő szaktudás és az alapanyagok is a rendelkezésemre állnak.
Ezért igazán hálás vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése